Reklamace

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Zásilka se poškodila, jak reklamovat?

Reklamaci bez odkladu nahlaste písemně na e-mail reklamace@shipex.cz. Požádáme vás o doplnění všech informací, které budou k případu potřeba a do 30 dní od zadání reklamace vás budeme informovat o výsledku. Pokud došlo k poškození, prosím ponechejte si obalový materiál kvůli případné škodní inspekci.

Co budu potřebovat k reklamaci?

Pokud byla zásilka poškozena, je nutné doplnit fakturu nebo čestné prohlášení s hodnotou zboží, fotografie poškozené zásilky, způsob a výši poškození a informaci o způsobu balení. V případě ztráty zásilek je potřeba doložit popis balení a zboží v zásilce, fakturu za zboží a nejlépe i fotografii zasílaného zboží. Při pozdním doručení expresních zásilek nám postačí pouze číslo objednávky.

Kdy bude reklamace ukončena?

Vyjádření k reklamaci Vám bude zasláno do 30 dní od doplnění všech požadovaných údajů.

Musím schovat obalový materiál?

Ano, je nutné jej ponechat pro případnou škodní inspekci.

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro