#4634 0889505

Doba doručení

Dobrý den,

1) má dva dotazy. Je možné urychlit vyzvednut zásilky? Kdy si zásilku vyzvednete?
2) Na proformafakturu se nepropsal název firmy. Až po úhradě jsme si uvědomili, že jsme nezadávali vůbec náš e-mail pro doručení faktury. Je možné ho takto doplnit na: info@paulundpaul.cz ?

Děkuji
Lexová

Lexová 10.09.2025 13:14

Odpověď

Dobrý den, 

informace pro vyzvednutí zásilky spolu s přepravním štítkem jsme Vám poslali na e-mail do 20 minut od vytvoření objednávky přepravy. Dle trackingu došlo k řádnému doručení, věříme, že vše proběhlo v pořádku.
Pokud máte zájem o úpravu faktury, kontaktujte nás prosím pomocí e-mailu, kde nám zašlete fakturační údaje. Nyní je na faktuře uvedeno pouze DIČ, a to i v poli pro název firmy, takto bylo vyplněno při objednávání. Nicméně nemějte obavy, dodatečná oprava je určitě možná.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 03.10.2025 15:50
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro