#4385 špatný e-mail k uhrazené Zásilce
Dobrý den,
právě jsem uhradila zásilku, která půjde od společnosti Libella design s.r.o. na Klienta Kůsov 242
38473 Stachy. obávám se, že jsem zadala k naší firmě e-mail klienta, jelikož mi nepřišlo potvrzení objednávky a ani adresní štítky. Můžete to zkontrolovat a přeposlat jak potvrzení objednávky, tak šítky na petra.kudlackova@libelladesing.cz. Uvedla jsem telefon ..., ale jsem aktuálně doba a používám telefon .... Děkuji Kudláčková LIBELLA DESIGN
Odpověď
Dobrý den,
dle trackingu již došlo k vyzvednutí zásilky, věříme, že vše proběhlo v pořádku a zásilka brzy a v pořádku dorazí k příjemci.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz
- © ShipEx Logistic