#4385 špatný e-mail k uhrazené Zásilce

Expresní doručení

Dobrý den,
právě jsem uhradila zásilku, která půjde od společnosti Libella design s.r.o. na Klienta Kůsov 242
38473 Stachy. obávám se, že jsem zadala k naší firmě e-mail klienta, jelikož mi nepřišlo potvrzení objednávky a ani adresní štítky. Můžete to zkontrolovat a přeposlat jak potvrzení objednávky, tak šítky na petra.kudlackova@libelladesing.cz. Uvedla jsem telefon ..., ale jsem aktuálně doba a používám telefon .... Děkuji Kudláčková LIBELLA DESIGN

P. Kudláčková 14.07.2025 14:01

Odpověď

Dobrý den, 

dle trackingu již došlo k vyzvednutí zásilky, věříme, že vše proběhlo v pořádku a zásilka brzy a v pořádku dorazí k příjemci.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 25.07.2025 16:27
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro