#4385 špatný e-mail k uhrazené Zásilce

Expresní doručení

Dobrý den,
právě jsem uhradila zásilku, která půjde od společnosti Libella design s.r.o. na Klienta Kůsov 242
38473 Stachy. obávám se, že jsem zadala k naší firmě e-mail klienta, jelikož mi nepřišlo potvrzení objednávky a ani adresní štítky. Můžete to zkontrolovat a přeposlat jak potvrzení objednávky, tak šítky na petra.kudlackova@libelladesing.cz. Uvedla jsem telefon ..., ale jsem aktuálně doba a používám telefon .... Děkuji Kudláčková LIBELLA DESIGN

P. Kudláčková 14.07.2025 14:01

Odpověď

Dobrý den, 

dle trackingu již došlo k vyzvednutí zásilky, věříme, že vše proběhlo v pořádku a zásilka brzy a v pořádku dorazí k příjemci.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 25.07.2025 16:27
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro