#1749 Balík z DE

Mezninárodní přeprava

Neteř mi z DE poslala balíček a neuvedla správně adresu. Vypadlo v ulici písmeno č. Mohu někomu poslat foto lístku s číslem a žádat doplnit, aby to došlo? Děkuji za radu, co udělat?

D. Kalužová 15.08.2023 07:27

Odpověď

Dobrý den,

pokud je Váš dotaz aktuální a objednávku přepravy jste vytvořili na našich stránkách ShipEx.cz, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Ověříme adresu doručení zásilky, aby přeprava zásilky proběhla v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 22.08.2023 10:03
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro