#4961 dotaz

Mezninárodní přeprava

Dobrý den,

Přijeli vyzvednout zásilku z UPS , ale nemáme track štítek !!!

Kdo nám jej pošle?


S pozdravem

J. Čech

J. Čech 07.11.2025 10:18

Odpověď

Dobrý den, 

trackovací číslo posíláme na vyplněný kontaktní e-mail hned po zpracování přepravy. Následně jsme Vám poslali i štítek a informace k vyzvednutí zásilky, věříme, že vše proběhlo v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 14.11.2025 11:09
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro