#3397 Nefunkční služba

Mezninárodní přeprava

Objednal jsem si a zaplatil u vás mezinárodní přepravu.
Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje a nejsou vůbec jasné další kroky - jak mám dopis podat, kam a do kdy?

T. Nguyen 28.10.2024 17:36

Odpověď

Dobrý den, 

jakmile odešlete objednávku přepravy, zaplatíte ji, my ji poté zpracujeme a zasíláme na e-mail veškeré potřebné informace k vyzvednutí zásilky. Pokud je Váš dotaz aktuální, můžeme Vám doporučit nás kontaktovat s konkrétním číslem objednávky přepravy a vše prověříme.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 01.11.2024 16:52
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro