#1590 Uhrazení zásilky

Mezninárodní přeprava

Dobrý den, v systému jsem stále vyzýván k uhrazení zásilky, která byla již vyřízena, prosím o vymazání.

Děkuji D. Korčák

D. Korčák 27.06.2023 15:37

Odpověď

Dobrý den, 

je možné, že daná přeprava zásilky byla Vámi vytvořená jako duplicitní, můžeme Vám doporučit kontaktovat náš zákaznický servis s konkrétním číslem objednávky. Objednávku prověříme a případně stornujeme. 

Děkujeme. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 29.06.2023 09:57
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro