#3739 25004404

Ostatní

Dobrý den,

mohu Vás požádat o nastavení platby faktur pro naši společnost s odloženou splatností 7 dní, jak je uvedeno na Vašem portálu? Vybral jsem právě tento typ platby, kde bylo uvedeno, že zásilku si kurýr vyzvedne ihned a platba proběhne do 7 dnů. nicméně nyní systém stále čeká na naši platbu...

Náš účetní provádí platby každé úterý / čtvrtek, takže jsme nuceni čekat
Děkuji předem za pomoc

Oleksandr 10.02.2025 10:44

Odpověď

Dobrý den, 

přeprava zásilky je objednána ve chvíli, kdy evidujeme platbu. U našich stálých zákazníků - firem, umožňujeme platbu na fakturu s týdenní splatností, v opačném případě čekáme, až se platba připíše. Je možné platit kartou online či bankovním převodem.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 12.02.2025 11:54
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro