#4070 812418

Ostatní

Vážená paní, vážený pane,
dne 23.4. Vaší dopravní společností byla doručena na Mokroš Dent zásilka ode mě.
Peníze pan doktor zaplatil (mohu doložit stvrzenku z jeho banky) , avšak bohužel jsem neobdržela částku na můj účet a zůstala pravděpodobně "viset" ve Vaší dopravní společnosti. DPD mě oznámila, že u nich se peníze nenachází.

Myslím, že při pojištění, ceně kolem 550,- korun za odeslání, by toto nemělo nastat.
Prosím, o nápravu a poslání peněz na můj účet: ...
Děkuji Vám za Vaši ochotu a čas.
S přáním pěkného dne
M. Kubenová

M. Kubenová 02.05.2025 06:22

Odpověď

Dobrý den,

zaslání zásilky na dobírku je samozřejmě možné, tento požadavek je potřeba zadat v kalkulátoru na našich stránkách. Poté se Vám zobrazí pouze ti přepravci, kteří tuto službu poskytují. Při vytváření objednávky je potřeba vyplnit v doplňkových službách konkrétní požadovanou částku a číslo účtu odesílatele. Dobírková částka je zaslána na účet odesílatele do 10 pracovních dnů od doručení. Vaše přeprava i odeslání dobírkové částky proběhlo v pořádku, platbu byste měla dávno evidovat. 
 

S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 14.05.2025 09:06
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro