#3722 Doklad o zaplacení

Ostatní

Dobrý den,

18.12 jsem přes Vaší stránku objednával přepravu na adresu

Bylo to společností UPS.


Zásilku sem platil kartou online a vše proběhlo v pořádku.

Bohužel jen jsem nedostal žádné e-mailové potvrzení a ani doklad o zaplacení – což bych právě potřeboval.

Můžete mi ho prosím zaslat na tuto adresu Josef.vala@imps.cz

Děkuji

J. Vala 04.02.2025 14:46

Odpověď

Dobrý den, 

jako kontaktní e-mailovou adresu jste uvedli kontakt na odesílatele v Polsku, jemu tedy přišly veškeré notifikace a informace k vyzvednutí zásilky. Požadovanou fakturu jsme Vám zaslali nyní na e-mail, vše by mělo být v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 05.02.2025 11:39
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro