#4843 nedoručení zásilky

Ostatní

Dobrý dem, dne 9.10 jsem obdržel zprávu: Je nám líto, ale kurýr uvedl, že se pokusil doručit váš balíček, ale nepodařilo se mu to. Zkuste co nejdříve kontaktovat kurýra a získat více informací.

Jak to vypadá

P. Hořejš 20.10.2025 10:09

Odpověď

Dobrý den, 

dle uvedeného e-mailu a jména není přeprava zásilky evidována přes naše stránky. Pokud jste objednávku vytvářeli na našich stránkách ShipEx.cz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 31.10.2025 15:00
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro