#2412 nevyzvednutí zásilky

Ostatní

Dobrý den,

včera kurýr přijel, aby vyzvedl zásilku. Bohužel v kanceláři již nikdo nebyl. Minuli se o 10 minut. Můžu se zeptat jak nyní postupovat? Popřípadě na jaké číslo zavolat a domluvit se na čase doručení?

H. Herčíková 17.01.2024 08:14

Odpověď

Dobrý den, 

dle trackingu vidíme, že nyní je již Vaše zásilka v přepravě a v nejbližších dnech se bude doručovat. Věříme, že přeprava zásilky proběhne v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 17.01.2024 13:38
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro