#4841 Stav objednávky přepravy

Ostatní

Dobrý den,
nemohu dohledat štítek pro objednávku přepravy č. 911880. Můžete mi pomoci?
Díky, V. Jakubal

V. Jakubal 20.10.2025 08:16

Odpověď

Dobrý den,

po zpracování uhrazené objednávky Vám zašleme přepravní štítek, který je potřeba vytisknout a spolu se zásilkou předat kurýrovi, toto platí pro přepravu, kde jste si zvolil UPS, TNT či FedEx


S pozdravem a přáním pěkného dne, 
​tým ShipEx.cz  

ShipEx.cz 31.10.2025 14:58
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro