#4189 Štítek

Ostatní

Dobrý den,

bohužel mi ani po 15 minutách nepřišel do emailu štítek na zásilku. Co mohu dělat?
Děkuji.

O. Ondříčková

O. Ondříčková 29.05.2025 15:36

Odpověď

Dobrý den, 

přeprava zásilky je z naší strany zpracována poté, co obdržíme platbu. Pokud stále neevidujete informace k vyzvednutí zásilky, prosíme o kontaktování našeho zákaznického servisu k prověření.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 05.06.2025 12:24
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro