#4616 štítek

Ostatní

Dobrý den,
Posílám balíček a vybral jsem jsi firmu FedEx, zatím mi nepřišel štítek do emailu, tak se chci zeptat jestli ho najdu někde na vašem webu či o to musím nějak zažádat.

Děkuji za váš čas.

Jakub 04.09.2025 18:03

Odpověď

Dobrý den, 

tisk přepravního štítku je u přepravce FedEx vyžadován, zasíláme jej po zpracování objednávky na e-mail, který je uvedený jako kontaktní.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 12.09.2025 16:39
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro