#1416 Štítkem

Ostatní

Dobrý den, v nabídce máte napsáno, že kurýr neopatřuje zásilku štítkem, že si ho mám vytisknout sama. Co na něm, prosím má být za údaje?

K. Pokorná 30.04.2023 14:24

Odpověď

Dobrý den, 

někteří přepravci mají daný štítek vytištěný předem a kurýr jej tak doveze ve chvíli, kdy si Vaši zásilku vyzvedává. Nicméně u některých přepravců je potřeba, abyste si štítek vytiskli sami. Přepravní štítek k zásilce Vám tedy v tomto případě zasíláme na kontaktní e-mail my, a to ihned po zpracování objednávky. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 03.05.2023 13:11
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro