#2091 včerejší objednaná přeprava

Ostatní

Včera jsem vaším prostřednictvím objednala přepravu balíku do Holandska. Po zaplacení atd. mi byla nabídnuta registrace, tak jsem se tedy zaregistrovala, ale s mojí objednávkou se ten účet nespojil, protože jí to nevidí. Můžete mi to tam nějak přidat? Jinak je mi ta registrace přece k ničemu. Pokud souhlasí jméno a mailová adresa, očekávala bych, že se to automaticky propojí (jako je obvyklé na jiných webech). Od vás mám pouze potvrzující mail: Vyzvednutí zásilky [shipexlogistic#119988].
Děkuji za pomoc.

Z. Grill 31.10.2023 10:18

Odpověď

Dobrý den, 

pokud jste objednávku vytvořila dříve než samotnou registraci, tak danou objednávku v historii neuvidíte. Ojednávka přepravy se v rámci Vašeho účtu promítne ve chvíli, kdy dojde k jejímu zadání až po samotném vytvoření registrace. Od této chvíle již budou Vaše objednávky v historii znát, je však potřeba abyste se vždy při objednávání přihlásila ke svému účtu. Děkujeme. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 10.11.2023 08:21
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro