#4725 vytištění štítku

Ostatní

Při objednávce bylo uvedeno, že je nutné vytisknou štítek. Co má obsahovat? vytisknete při převzetí, nebo jak jej získat?
Balíček je potřeba nechat otevřený, abyste zkontrolovali obsah a nebo už zabalený, připravený k přepravě?

B. Bučková 30.09.2025 00:17

Odpověď

Dobrý den, 

záleží na zvoleném přepravci, tisk přepravního štítku není vyžadován u přepravce DPD, WE DO a TopTrans, u ostatních přepravců je tisk vyžadován. Tuto informaci máte u každého přepravce rozepsanou, ještě před zadáním objednávky tedy víte, zda Vám budeme štítek posílat na e-mail nebo zda jej doveze kurýr. Zásilka musí být ve chvíli, kdy kurýr dorazí, již zabalená. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz  

ShipEx.cz 08.10.2025 14:43
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro