#2680 Zásilka 605115

Ostatní

Dobrý den,

máme uhrazený balíček číslo: 605115, platba proběhla on-line a stále mi nepřišel ani potvrzující e-mail a ani štítek. Je to běžné s časovou prodlevou?

Předem Vám děkuji za odpověď.

S pozdravem

L. Němečková

L. Němečková 26.03.2024 10:39

Odpověď

Dobrý den, 

dle trackingu je Vaše zásilka již vyzvednutá a na cestě k příjemci, věříme, že brzy dojde k doručení zásilky. Veškeré objednávky zpracováváme ručně, štítek k Vám tedy nedorazí autmaticky, ale až při ručním zpracování objednávky. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 28.03.2024 09:17
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro