#2731 zatím naše účtárná neuhradila fakturu

Ostatní

Dobrý den, dorazila mi sms že za hodinu vyzvedne kurýr mou zásilku. Já ale nemám zatím štítek, protože naše účtárna zaplatí fakturu až dnes. Jak prosím mohu posunout dopravu zásilky 614660 ze dne 2024-04-15 11:42:02.


děkuji za radu

K. Mildorfová 16.04.2024 09:01

Odpověď

Dobrý den, 

záleží na zvoleném přepravci, tisk přepravního štítku není vyžadován u přepravce DPD, WE DO a TopTrans, u ostatních přepravců je tisk vyžadován. Tuto informaci máte u každého přepravce rozepsanou, ještě před zadáním objednávky tedy víte, zda Vám budeme štítek posílat na e-mail nebo zda jej doveze kurýr. Ve Vašem případě jste si zvolili DPD společnost, na e-mailu máte opětovně potvrzeno, že štítek má u sebe kurýr. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz  

ShipEx.cz 17.04.2024 10:58
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro