#4826 celní řízení

Mezninárodní přeprava

Dobrý den,

Chci poslat na reklamaci/opravu elektronické krmítko. Jak zajistit, aby příjemce při zaslání, ani já když se bude posílat opravený kus zpět, neplatil celní poplatky, když zboží již bylo jednou před několika měsíci procleno?

J. Kocourek 16.10.2025 11:08

Odpověď

Dobrý den, 

proclení zásilky probíhá u kždé přepravy mimo EU. Pokud máte k dispozici doklad, který vystavil celní úřad, můžete nám jej poskytnout a zašleme jej na celní úřad, pak by další celní poplatek nemusel vzniknout. Standardně je vyměřené clo vždy vyžadováno po příjemci, pak teprve probíhá doručení zásilky.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 31.10.2025 14:45
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro