#4193 vysvětlení pro začátečníky

Mezninárodní přeprava

1. Vyzvedne zásilku kurýr?
2. Bude zásilka doručena na adresu příjemce nebo do výdejního místa? Pokud je doručení možné pouze do výdejního místa a v mém městě žádné takové místo není, jaké jsou možnosti místního doručení?
3. Jak podrobný by měl být seznam obsahu? (Například: „ložní prádlo“ nebo „2 povlečení na polštáře, 2 povlečení na peřiny“.....)
Moc děkuji.

S. Rudenko 31.05.2025 10:05

Odpověď

Dobrý den, 

při objednávání přepravy zadáváte konkrétní adresu pro vyzvednutí a doručení zásilky, kurýr tedy dorazí přímo na danou adresu a zásilku u Vás vyzvedne. Doručení poté proběhne na adresu příjemce, kterou jste uvedla při objednávání. Pokud není příjemce zastižen, může dojít k uložení zásilky na nejbližším výdejním místě či depu.
Co se týče obsahu zásilky, v rámci EU není konkrétní popis obsahu potřeba, zatímco u přepravy mimo EU je bližší popis potřeba z důvodu proclení zásilky.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 05.06.2025 12:39
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro