#4935 odeslání zásilky.
Dobrý den, jsem už starší paní 77- a občas si ráda něco objednám. Např. oblečení z Bonprixu. Z toho vyplývá, že také někdy něco vracím zpět. Byla jsem ráda, že jsem se naučila vracet balíčky přes Zásilkovnu. Nemusela jsem už chodit na poštu. Ale od určité doby - asi měsíc - se mě to už vůbec nedaří. Vyplním v mobilu všechny údaje - zpětnou adresu např. ten Bonprix Pardubice. Pak se mi tam ukáže Souhrn zásilky s celkovou cenou, dole Platební metoda - v mém případě Plateb. karta Visa -a na konci je ZAPLATIT, kliknu a objeví se mi v mobilu od ČS - Ověřte platbu SMS kodem - poslali jsme vám ho do vašeho telefonu. Ale já nevím jak to mám ověřit, kam ten kod napsat. Dříve to takto nebylo, zaplatila jsem zásilku, dostala jsem kod pro podání v zásilkovně a bylo to vyřízené.
Odpověď
Dobrý den,
pokud je Váš dotaz aktuální, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Ověříme adresu vyzvednutí zásilky i adresu doručení, aby přeprava zásilky proběhla v pořádku.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz
- © ShipEx Logistic