#4935 odeslání zásilky.

Ostatní

Dobrý den, jsem už starší paní 77- a občas si ráda něco objednám. Např. oblečení z Bonprixu. Z toho vyplývá, že také někdy něco vracím zpět. Byla jsem ráda, že jsem se naučila vracet balíčky přes Zásilkovnu. Nemusela jsem už chodit na poštu. Ale od určité doby - asi měsíc - se mě to už vůbec nedaří. Vyplním v mobilu všechny údaje - zpětnou adresu např. ten Bonprix Pardubice. Pak se mi tam ukáže Souhrn zásilky s celkovou cenou, dole Platební metoda - v mém případě Plateb. karta Visa -a na konci je ZAPLATIT, kliknu a objeví se mi v mobilu od ČS - Ověřte platbu SMS kodem - poslali jsme vám ho do vašeho telefonu. Ale já nevím jak to mám ověřit, kam ten kod napsat. Dříve to takto nebylo, zaplatila jsem zásilku, dostala jsem kod pro podání v zásilkovně a bylo to vyřízené.

E. Vágenknechtová 04.11.2025 15:01

Odpověď

Dobrý den, 

pokud je Váš dotaz aktuální, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Ověříme adresu vyzvednutí zásilky i adresu doručení, aby přeprava zásilky proběhla v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 11.11.2025 11:31
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro