Zásilku vyzvedneme na vámi zvolené adrese kdekoliv v České republice i zahraničí v pracovní dny. Na základě vytvořené objednávky vás budeme kontaktovat a domluvíme se na veškerých podrobnostech. Termín vyzvednutí přizpůsobíme vašim požadavkům.
Službu vyzvednutí nabízíme i pro zásilky obsahující vracené zboží zakoupené na eshopech. Balík s vráceným zbožím doručíme odesílateli.
Standardní vyzvednutí:
- Svozy v menších městech probíhají zpravidla v dopoledních hodinách,
- v Praze, Ostravě, Brně a dalších větších městech probíhá vyzvednutí obvykle odpoledne, a to mezi 13-16 hodinou. V případě potřeby si můžete určit jiné čtyřhodinové rozmezí pro svoz vaší zásilky,
- Naši kurýři nekontaktují mimostátní telefonní čísla. V případě, že vyzvednutí probíhá v České republice, je nutné zadat telefonní číslo s českou telefonní předvolbou,
- pokud nebudete na adrese v čase vyzvednutí přítomni, může zásilku vyzvednout jiná pověřená osoba,
- po naplánování vyzvednutí je možné termín dodatečně upravit na jiný den,
- jakékoliv změny týkající se adresy svozu, času a termínu vyzvednutí oznamte neprodleně telefonicky na naší zákaznické lince.
Expresní vyzvednutí:
- postaráme se o vaše urgentní zásilky od vyzvednutí až po dodání příjemci,
- dokážeme ji doručit již do druhého dne od objednání - u menších měst je ale nutné objednat svoz do 10:00.
Přepravní služba bez vyzvednutí:
- pro zákazníky, kteří nemohou být v době vyzvednutí na zvolené adrese, nabízíme možnost vlastního odvozu na depo dopravce, nebo doručení zásilky na naši adresu,
- depo vyhovující vaší lokalitě vyhledáte na webových stránkách jednotlivých přepravců, nebo kontaktujte naši zákaznickou linku pro více informací.