#4236 Pozdní doručení

Ostatní

Co to znamená, že balík dorazil do nesprávného depa? Kdo odpovídá za zdržení zásilky?

D. Mičková 11.06.2025 08:28

Odpověď

Dobrý den, 

pokud je Váš dotaz aktuální, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Ověříme adresu vyzvednutí zásilky i doručení, samozřejmě i stav Vaší zásilky u přepravce a dáme Vám co nejdříve zpětnou vazbu. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 17.06.2025 16:21
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro