734 445 555 (pracovní dny 8-17 hod) Kontakty Sledování zásilky

Reklamace přepravy

Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratších termínech a k Vaší spokojenosti

Jak můžete reklamovat přepravu v případě

Zpoždění zásilky

V případě zpoždění zásilky je odesílatel povinen reklamaci zahájit písemně nebo telefonicky do 7 kalendářních dní od data doručení. 

Před odesláním balíku doporučujeme kontaktovat naše pracovníky a informovat se, zda je termín doručení garantován. Pokud je služba garantovaná a plánovaný čas doručení překročen, má zákazník nárok na kompenzaci. 

Kompenzace za nedodání v termínu představuje rozdíl ceny mezi expresním a standardním doručením.

Upozorňujeme, že u balíků s váhou vyšší než 32 kg není poskytována záruka vrácení peněz.  

 

Ztráta zásilky

Ztratil se Vám balíček? Kontaktujte naši zákaznickou podporu nebo zákaznickou linku daného přepravce. 

Následně bude zahájeno interní dohledávání. 

K zadání dohledávání je potřeba nahlásit sledovací číslo zásilky, kontakty na odesílatele a příjemce, celkovou hodnotu zásilky, způsob balení, detailní popis zboží (případná sériová čísla atd.)

 

Poškození zásilky

V případě, že příjemce po převzetí zásilky zjistí, že obsah je poškozen je potřeba sepsat s kurýrem škodní zápis a kontaktovat naši společnost. 

Pokud převezmete zvenčí neporušený balík a později zjistíte, že obsah je poškozen, kontaktujte naši zákaznickou linku, a to nejpozději do 10 kalendářních dní od data doručení. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 

Zároveň odešlete na e-mail info@shipex.cz následující dokumenty:

  • fakturu za zboží, které bylo poškozeno včetně vyznačení daných položek a počtu poškozených kusů nebo prohlášení vykazující hodnotu zboží
  • fotodokumentaci, na níž je viditelný celý balík (výplňový materiál, obal, zboží, detail poškození)

Po zahájení reklamace může dorazit kurýr a přezkoumat zásilku.

Příjemce poškozené zásilky by tedy neměl s balíkem manipulovat pro případnou škodní inspekci a předložit řidiči balík v takovém stavu, v jakém byl dodán. 

Velké množství zásilek je poškozeno z důvodu nedostatečného obalu. Dbejte tedy na řádné zabalení, jedině tak předejdete případnému poškození. V případě zjištění nedostatečného balení není možno žádat kompenzaci. 

 

Veškeré reklamace zasílejte na e-mailovou adresu info@shipex.cz

Novinky a slevy na e-mail

Zásilky jsou expedovány ověřenými přepravci DHL, PPL, TNT, UPS za cenově zvýhodněných podmínek

734 445 555 (pracovní dny 8-17 hod)
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro