734 445 555 (pracovní dny 8-18 hod) Kontakty Sledování zásilky

Reklamace přepravy

Reklamace vyřizujeme v co nejkratších termínech a k vaší spokojenosti

Jak můžete reklamovat přepravu v případě:

  • zpoždění zásilky,
  • ztráty zásilky,
  • poškození zásilky.

Zpoždění zásilky

  • V případě zpoždění zásilky je odesílatel povinen reklamaci zahájit písemně nebo telefonicky do sedmi kalendářních dnů od data doručení.
  • Před odesláním balíku doporučujeme kontaktovat naše pracovníky a informovat se, zda je termín doručení garantován. Pokud je služba garantovaná a plánovaný čas doručení překročen, má zákazník nárok na kompenzaci.
  • Kompenzaci za nedodání v termínu představuje rozdíl ceny mezi expresním a standardním doručením.
  • Upozorňujeme, že u balíků s váhou vyšší než 32 kg není poskytována záruka vrácení peněz.

Ztráta zásilky

  • Váš balíček se ztratil? Kontaktujte naši zákaznickou podporu nebo zákaznickou linku daného přepravce. Následně bude zahájeno interní dohledávání.
  • K zadání dohledávání je potřeba nahlásit sledovací číslo zásilky, kontakty na odesílatele a příjemce, celkovou hodnotu zásilky, způsob balení, detailní popis zboží (případná sériová čísla atd.)

Poškození zásilky

  • V případě, že příjemce po převzetí zásilky zjistí, že je obsah poškozen, je potřeba sepsat s kurýrem škodní zápis a kontaktovat naši společnost.
  • Pokud převezmete zvenčí neporušený balík a později zjistíte, že je obsah poškozen, kontaktujte naši zákaznickou linku,  a to nejpozději do deseti kalendářních dní od data doručení. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Zároveň odešlete na e-mail info@shipex.cz následující dokumenty:

  • fakturu za zboží, které bylo poškozeno včetně vyznačení daných položek a počtu poškozených kusů nebo prohlášení vykazující hodnotu zboží
  • fotodokumentaci, na níž je viditelný celý balík (výplňový materiál, obal, zboží, detail poškození).

 

Po zahájení reklamace může dorazit kurýr a přezkoumat zásilku.

 

Příjemce poškozené zásilky by neměl s balíkem manipulovat pro případnou škodní inspekci a předložit řidiči balík v takovém stavu, v jakém byl dodán.

 

Velké množství zásilek je poškozeno z důvodu nedostatečného obalu. Dbejte tedy na řádné zabalení, jedině tak předejdete případnému poškození. V případě zjištění nedostatečného balení není možno žádat kompenzaci.

 

Veškeré reklamace a nutné dokumenty zasílejte na e-mailovou adresu info@shipex.cz.

Novinky a slevy na e-mail

Zásilky jsou expedovány ověřenými přepravci DHL, PPL, TNT, UPS za cenově zvýhodněných podmínek

734 445 555 (pracovní dny 8-18 hod)

Expresní mezinárodní přeprava zásilek. Jak zasílat do jednotlivých zemí světa?

Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro