734 445 555 (pracovní dny 8-17 hod) Kontakty Sledování zásilky

Otázky a odpovědi

Pokud si nejste jistí některým aspektem naší kurýrní služby, níže naleznete nejčastěji kladené otázky týkající se objednávání, zasílání a doručování zásilek. 

Stále hledáte odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo na telefonním čísle 734 445 555.

 

 

Jak vytvořím objednávku?

Poté co na webových stránkách www.shipex.cz  kliknete na tlačítko OBJEDNAT PŘEPRAVU, budete automaticky přesměrován na objednávkový formulář. Ten obsahuje všechna pole potřebná pro úspěšné dokončení objednávky. Stačí vyplnit údaje v objednávce a objednávku odeslat. O ostatní se postaráme za Vás.

 

Kolik stojí odeslání balíku?

Výše poštovného se odvíjí od hmotnosti a rozměrů zásilky, místa odeslání, doručení a typu služby. Na stránkách je k dispozici kalkulátor poštovného. Zadáním požadovaných údajů zjistíte cenu přepravy. Můžete se rovněž informovat telefonicky nebo e-mailem. 

 

Je možné vytvořit objednávku bez registrace, tedy bez vytvoření účtu?

Registrace není povinná a objednat přepravu můžete i bez ní. Pokud se zaregistrujete, bude pro vás vytvoření objednávky mnohem jednodušší. Vaše adresy budou automaticky vyplněny a po přihlášení budete mít k dispozici detailní přehled objednávek i daňové doklady. 

 

Mohu využít Vašich služeb jako soukromá osoba?

Ano, samozřejmě. Našich služeb může využít každý – soukromá osoba, firma, státní instituce i živnostník.

 

Mohu odeslat balík na dobírku?

Bohužel, na dobírku balíky nezasíláme. 

 

Jaké zboží není možné v žádném případě přepravit?

Živá zvířata, výbušniny, střelivo, tělesné ostatky, pornografické materiály, narkotika a drogy, zboží podléhající rychlé zkáze, nebezpečné odpady.

 

Jak mohu uhradit svou objednávku?

Lze hradit pomocí platební brány GO PAY, kde si zvolíte platbu kartou nebo pomocí Vašeho online bankovnictví. Na základě pro forma faktury lze platbu provést běžným bankovním převodem na náš účet nebo vložit přímo na pobočce ČSOB. Stálým zákazníkům umožňujeme platbu na fakturu. 

 

Proč jsem neobdržel potvrzení objednávky e-mailem?

Potvrzení objednávky obdržíte e-mailem neprodleně po vytvoření objednávky. Pokud Vám takový email nepřišel, jednou z možných příčin může být špatné zadání e-mailové adresy. V tomto případě kontaktujte naši zákaznickou podporu a my e-mail opravíme. 

 

Jaký je postup po uhrazení poštovného?

Po připsání platby na náš účet nic nebrání vyzvednutí zásilky. Náš pracovník Vás bude kontaktovat a společně se dohodnete na podrobnostech tak, abychom zajistili svoz zásilky v co nejkratším možném čase. 

 

Kdy mohu počítat s vyzvednutím zásilky?

Okamžitě po uhrazení objednávky plánujeme vyzvednutí zásilky. Obecně platí, že pokud chcete vyzvednout zásilku ve velkých městech jako Praha, Brno, Ostrava, stačí objednat přepravu do 13:00 téhož dne. V případě menších měst doporučujeme odeslat a uhradit objednávku do 10:00 hodin. 

 

Mohu objednávku stornovat a kdy?

Zrušit objednávku samozřejmě můžete telefonicky nebo e-mailem kdykoliv před vyzvednutím balíku. Pokud chcete stornovat přepravu již vyzvednuté zásilky a vrátit balíček zpět ze zahraničí, nebude to problém. V tomto případě je ovšem nutné uhradit poštovné za importní přepravu zpět do České republiky. 

 

Jak mohu sledovat balíček?

Všechny balíčky můžete sledovat pomocí našeho jednoduchého nástroje pro sledování. Vše, co musíte udělat, je zadat celé sledovací číslo do vyhledávače, který vás přesměruje na stránky přepravce. Zásilky lze začít sledovat následující pracovní den od jejich vyzvednutí. Po zadání sledovacího čísla se vám zobrazí, kde se zásilka v daný okamžik nachází, předpokládané datum jejího doručení a potvrzení o tomto doručení. 

 

Kde najdu sledovací číslo zásilky?

Po vytvoření objednávky obdržíte e-mail se sledovacím číslem Vašeho balíku. 

Sledovací číslo můžete najít také na přepravním dokumentu, který od nás obdržíte. 

 

Kurýr si nevyzvedl zásilku, jak mám postupovat?

Neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu, abychom mohli přeplánovat svoz zásilky na následující pracovní den. 

 

Jaká je doba doručení?

Pokud spěcháte na doručení zásilky a přejete si doručení v konkrétní den, zvolte expresní službu. Standardní služby jsou vždy bez garance doručení.  

 

Je čas doručení garantovaný?

U většiny expresních služeb je čas doručení garantovaný. Doporučujeme ale kontaktovat naši zákaznickou linku a ověřit si termín doručení.

 

Jsou balíčky pojištěny?

Ano, pojištění do výše 2 500,-Kč je zahrnuto v ceně přepravy. Pokud má zásilka vyšší hodnotu, je možno ji připojistit. Vyplacená částka vždy závisí na výsledku šetření dané reklamace.

 

Postaráte se o proclení zásilky?

Zásilky v rámci EU clu nepodléhají. Pokud však přepravujete zásilky mimo EU, zajistíme jejich proclení. 

Budeme k tomu potřebovat Vaši obchodní fakturu s přesným popisem zboží, jeho hodnotu a množstvím kusů v zásilce.

Pokud není zboží určeno k prodeji, postačí vyplnit pro forma fakturu. Tento dokument vytvoříme rádi za vás. 

 

Co se stane, když mě kurýr nezastihne?

Pokud Vás kurýr nezastihne na doručovací adrese, automaticky proběhne doručení následující pracovní den. Doporučujeme spojit se přímo s přepravcem v zahraničí a dohodnout se na podrobnostech doručení. 

 

Jak mohu reklamovat Vaše služby?

Reklamace je nutné uplatnit písemnou formou e-mailem zaslaným na adresu info@shipex.cz 

Více informací naleznete v sekci „Reklamace a pojištění“. 

 

Zásilka byla doručena pozdě, jak postupovat?

Pozdní dodání zásilky lze v případě garantované expresní služby reklamovat. V případě uznání chyby přepravcem máte nárok na vrácení rozdílu mezi expresním a standardním doručením. 

Novinky a slevy na e-mail

Zásilky jsou expedovány ověřenými přepravci DHL, PPL, TNT, UPS za cenově zvýhodněných podmínek

734 445 555 (pracovní dny 8-17 hod)
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro