Objednání přepravy

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Mohu vytvořit objednávku i na více kusů?

Ano, v objednávkovém formuláři stačí zvolit tlačítko "Přidat balík".

Kde mohu sledovat zásilku?

Sledovat zásilku lze přímo na stránkách přepravce v sekci sledování. Stačí zadat tracking number a okamžitě vidíte, kde se zásilka nachází.

Mohu vytvořit objednávku, i když nejsem firma?

Samozřejmě, nabízíme služby nejen pro firmy, ale i pro soukromé osoby.

Přepravujete zásilky mezi zahraničními státy?

Tuto službu bohužel nenabízíme. Doručujeme z ČR do zahraničí, nebo ze zahraničí do ČR, a to i mimo EU.

Posíláte jen balíky, nebo i dopisy?

Přepravujeme nejen balíky, ale i expresní dopisy, palety nebo boxy.

Mám jinou adresu vyzvednutí a jinou fakturační adresu, nebude to problém?

V objednávce můžete vyplnit obě adresy – adresa svozu a fakturační adresa se mohou lišit.

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro